[email protected] +90 (212) 655 65 57

Kalite Politikası

  • ‘’Müşteri velinimetimizdir.’’  ilkesiyle çalışmak,
  • Matbaacılık ile ilgili olarak müşterileri yönlendirmek, bilgilendirmek, çözüm üretmek ve müşterilerin sorunlarına sahip çıkmak,
  • Tüm çalışanların katılımıyla hatalar oluşmadan önleyici tedbirler alıp uygulamak,
  • Kaynakları verimli kullanarak sürekli iyileştirme ile verimliliği ve kaliteyi arttırmak,
  • Sektör ve ülke ekonomisi içerisinde yararlı bir kuruluş olarak topluma hizmet vermek,
  • Ulusal ve uluslararası ürün güvenliği standartları, yasal mevzuat, müşteri ve uygulanabilir diğer şartları en iyi şekilde karşılamak,
  • Ürün güvenliği ile ilgili bilgileri kullanıcı, tüketici ve tedarikçilere iletmek, kaliteli ve hijyenik ürün sunmak,
  • Müşterilerimizin ve çalışanlarımızın sağlığını kaliteli üretimle güvence altına almak,
  • Sürekli gelişmeyi hijyenik şartlarda, personeline sürekli eğitim vererek ve teknolojiyi yakından takip ederek sağlamak,
  • Sürekli eğitimlerle çalışanların gelişimini desteklemek ve motivasyonu arttırmak,
  • Lithosan üst yönetimi Kalite Politikasının hayata geçirilmesi ve politikanın devamlılığının sağlanması ile ilgili gereken tüm çalışmaları yapacağını ve bu çalışmalar için tüm kaynaklarını sağlayacağını taahhüt eder.