- ‘’Müşteri velinimetimizdir.’’ ilkesiyle çalışmak,
- Matbaacılık ile ilgili olarak müşterileri yönlendirmek, bilgilendirmek, çözüm üretmek ve müşterilerin sorunlarına sahip çıkmak,
- Tüm çalışanların katılımıyla hatalar oluşmadan önleyici tedbirler alıp uygulamak,
- Kaynakları verimli kullanarak sürekli iyileştirme ile verimliliği ve kaliteyi arttırmak,
- Sektör ve ülke ekonomisi içerisinde yararlı bir kuruluş olarak topluma hizmet vermek,
- Ulusal ve uluslararası ürün güvenliği standartları, yasal mevzuat, müşteri ve uygulanabilir diğer şartları en iyi şekilde karşılamak,
- Ürün güvenliği ile ilgili bilgileri kullanıcı, tüketici ve tedarikçilere iletmek, kaliteli ve hijyenik ürün sunmak,
- Müşterilerimizin ve çalışanlarımızın sağlığını kaliteli üretimle güvence altına almak,
- Sürekli gelişmeyi hijyenik şartlarda, personeline sürekli eğitim vererek ve teknolojiyi yakından takip ederek sağlamak,
- Sürekli eğitimlerle çalışanların gelişimini desteklemek ve motivasyonu arttırmak,
- Lithosan üst yönetimi Kalite Politikasının hayata geçirilmesi ve politikanın devamlılığının sağlanması ile ilgili gereken tüm çalışmaları yapacağını ve bu çalışmalar için tüm kaynaklarını sağlayacağını taahhüt eder.